Fijne feestdagen gewenst!!!



Via deze weg wil ik u bedanken voor uw steun, enthousiasme en interesse in mij en mijn werk.
Met dankbaarheid kijk ik terug op 2013. Het was een ongelofelijk mooi en intens jaar, met maar liefst vier solo presentaties (3 in Nederland : bij Jan van Hoof Galerie in 's-Hertogenbosch ("Silver Nights, Golden Days"), bij Achmea in Leiden ("Where the wild roses grow"), en bij Huub Hannen Galerie in Maastricht ("Het ontwaken van de zomer - O despertar o verao") en in Portugal :
in het Castelo de Evoramonte ("Jardim Secreto").
En natuurlijk verscheen mijn publicatie, mijn eerbetoon aan Portugal, dat na een crowdfunding traject van 2 jaar, afgelopen oktober werd gepresenteerd.
Ook mijn keramisch onderzoekstraject, dat afgelopen lente in Alentejo, Portugal gestart is, krijgt nu een vervolg in Nederland.

Ik voel me zeer gezegend dit alles te hebben mogen realiseren.
Zonder de ondersteuning en interesse van u allen zou dit niet mogelijk geweest zijn.


Fijne kerstdagen & een heel gelukkig en inspirerend 2014 gewenst!!
Dank voor uw interesse en steun!


I would like to wish you a merry christmas & a very happy and inspiring 2014!!
Thank you for your interest and support!


Eu de voce desejar um feliz natal & um muito feliz e inspirador 2014!!
Obrigada pelo seu interesse e apoio!


P.S. Er zijn nog enkele exemplaren van "So os caminhos eram meus" (inclusief zeefdruk) beschikbaar.
Verkrijgbaar voor 50 euro


Populaire posts van deze blog