Morgen de grote dag!

De opening van mijn solo expositie "Paraiso Escondido" in de Galeria Municipal Dom Dinis in Estremoz. Hier heb ik twee jaar naar uitgekeken!
Deze zal t/m 27 augustus te zien zijn.



Ook komt er bij de expositie een mooie brochure uit en wordt de film "Ingrid" voor het eerst getoond!



Woensdag en vandaag hebben we de expositie opgebouwd.
Het eindresultaat is heel erg mooi geworden.

Het is een prachtige, historische plek.
Ik toon zowel olieverfschilderijen, als keramisch werk en zeefdrukken.
De werken zijn allemaal geinspireerd door en/of gemaakt in Alentejo, Portugal.


Heel speciaal is dat er twee grote doeken hangen (100 x 140 cm.) die ik tijdens deze residency geschilderd heb & twee gloednieuwe azulejos, die ik afgelopen woensdag opgehaald heb.
Allen geinspireerd op de prachtige marmergroeves in Estremoz & omgeving.

Morgen opent de expositie om 18.00 h.
Wees welkom!


Hieronder nog wat "making of" foto's :














Bedankt voor je bezoek!

Tot volgende week!

Lieve groeten uit Alentejo!

Populaire posts van deze blog