In mei & juni 2018 zal ik weer bij Fundacao OBRAS gaan werken aan een nieuw onderzoek in mijn schilderijen, keramisch werk en korte film/installatie.


Ik zal 1 x per week een beeldverslag van deze onderzoeksperiode op dit blog posten, om het werkproces zichtbaar te maken.
Ik zal op vrijdag/zaterdag iedere week posten en ik start met posten op vrijdag 11 mei 2018.


Ik hoop u dan hier te mogen verwelkomen.



Op dit blog kunt u ook alle berichten & beeldverslagen van mijn werkperiodes
van de afgelopen jaren teruglezen.







"TERRA"
Duo expositie bij Huub Hannen Galerie in Maastricht
Tijdens deze expositie met Sonia Aniceto toon ik mijn nieuwste Portugese schilderijen, keramische objecten & azulejos (2017).
Deze expositie is t/m zaterdag 21 april 2018 te bezoeken.

Deze laatste dag ben ik van 13.00-17.00 u. bij de expositie aanwezig

Populaire posts van deze blog