De prachtige avondluchten hier, vooral gezien vanuit de "wildernis" rondom mijn huisje is echt prachtig & zeer inspirerend.
Iedere avond geniet ik van deze prive show, inclusief fluitconcert van alle vogels.
Ze zal vast ook terugkeren in mijn werk.




Met dank aan Ludger hebben we een prachtige wandeling gemaakt door de bloemenvelden naar de Pego do Sino, een indrukwekkende heuvelrug. Alles is nu nog prachtig groen. En juist het verloop van het groene landschap, naar het verdorde landschap, dat toch ieder jaar weer zo totaal anders is, inspireert mij enorm.










Inmiddels heb ik op atelier al meerdere doeken in lijn opgezet, en bijna allen zijn geinspireerd door deze wandeling. Het lijkt hoe vaker ik hier ben, hoe intenser ik het landschap beleef, en leer kennen. Waardoor ook iedere keer de vertaling in verf verandert, en een diepere laag bereikt.









Doordat er relatief veel regen is gevallen in april zijn de bloemenvelden dit jaar enorm rijk.
De kracht van de natuur! 







De Pego do Sino, een nimmer aflatende inspiratiebron voor mij,
deze plek heeft iets magisch.
Deze zal ook in mijn nieuwe werk terugkomen.

Onderweg ook nog een wild zwijn tegengekomen.











Samen met Kate Samworth,
met wie ik een samenwerkingsproject aan het opzetten ben.








En nogmaals de Pego do Sino :




Zo, en nu weer terug naar atelier om verder te schilderen!



Bedankt voor uw bedankt & hopelijk tot volgende week vrijdag!

Grande abraco!

Populaire posts van deze blog