Zoals jullie vast gemerkt hebben, was er helaas geen update afgelopen vrijdag...
Inmiddels ben ik afgelopen donderdag in Berlijn aangekomen voor een werkperiode. Compleet anders dan Portugal, en heel apart om mee te maken zo kort na elkaar. Hopelijk kan ik doorpakken op het nivo van Portugal, want ik heb een geweldige werkperiode gehad!

Wel heb ik hier wat praktische problemen met internet, dus zal ik voorlopig waarschijnlijk geen updates van het gehele proces meer kunnen geven, maar enkele 'teasers' van de laatste dagen de opbouw van de eindpresentatie en de open studios wil ik jullie niet onthouden (ik ga ze niet op fb tonen, enkel voor jullie de preview!).

Waarschijnlijk zullen een aantal van mijn nieuwe Portugese werken te zien zijn bij een exposities samen met Jeroen en Sabine bij het Noordbrabants Museum, i.s.m. Jan van Hoof Galerie, die eind september opent (de exacte data staan in de agenda op mijn site).
Dan kunnen jullie ze meteen al "in het echt" zien!

Voor nu :
bedankt voor het volgen van mijn werkproces, onderzoek en avonturen & tot spoedig!

Lieve groeten, 
deze keer vanuit Berlijn!
Ingrid
www.ingridsimons.com












Populaire posts van deze blog