DANK! DANK! DANK!
Gisteren was echt een geweldige dag! Kroon op mijn werk!
Na 2 jaar, en met dank aan uw participatie, is mijn publicatie gisteren uitgekomen en ook is de expositie "Het ontwaken van de zomer" geopend, met allemaal recent werk, dat ik afgelopen lente in Portugal gemaakt heb. Iedere ruimte heeft zijn eigen sfeer, en een ruimte bestaat zelfs enkel uit keramisch werk.

Dank voor jullie komst gisteren, en dank voor jullie ondersteuning, participatie, enthousiasme, interesse en steun voor alle betrokkenen aan deze publicatie en deze expositie de afgelopen 2 jaar!!

De expositie is nog t/m 9 november te bezoeken bij Huub Hannen Galerie, Boschstraat 50 in Maastricht.

Voor de participanten : u kunt uw boek t/m 9 november bij Huub Hannen Galerie ophalen.

De gelimiteerde en genummerde oplage van deze publicatie bestaat uit 100 exemplaren, hiervan zijn er 30 exemplaren te koop voor 50 euro p. stuk, inclusief een mooie zeefdruk op Japans papier.
Dit is nog een extra verrassing, die ik aan de gehele oplage heb toegevoegd, om mijn (bijna, juni 2014) 15-jarig bestaan van mijn beroepspraktijk te vieren.


































Populaire posts van deze blog