Mijn nieuwe publicatie "Só os caminhos eram meus" is verkrijgbaar!





Mijn nieuwe publicatie "Só os caminhos eram meus" is na twee jaar uitgekomen tijdens mijn solo expositie "Het ontwaken van de zomer" bij Huub Hannen Galerie in Maastricht!
Het is een mooie publicatie geworden, met vele foto's van werk geinspireerd door en ontstaan in Portugal. Deze publicatie is mijn eerbetoon geworden aan Alentejo & Portugal, vanwege haar grote invloed op mijn werk.

Ook zijn er twee mooie inleidende teksten opgenomen van Drs. Anke Schaeffers (Nederlandse Ambassade, Lisboa) en Jos Wilbrink. Achterin is een katern opgenomen met de 8 brieven, van 4 Nederlandse (Paul Hermans, Bert Loerakker, Anke Roder & Saskia Van de Wiel) en 4 Portugese (Margarida Branco, António Couvinha, Ludger van der Eerden & Carolien van der Laan) kunstkenners en collega's. De publicatie is vormgegeven door Mark van den Eijnden, Ontwerpbureau Storm, en is zowel in het Nederlands als in het Portugees.


De publicatie bevat tevens een kleine zeefdruk op Japans papier (genummerd), ter ere van het (bijna) 15-jarig bestaan van mijn beroepspraktijk.
De publicatie is uitgebracht  in de gelimiteerde en genummerde oplage van 100 exemplaren (waarvan maar 30 exemplaren voor de verkoop vanwege het crowdfunding project, waardoor deze publicatie gerealiseerd kon worden).

De publicatie is verkrijgbaar voor 50 euro.


Ps ik zal de laatste dag van de expositie, zaterdag 9 november, in de galerie aanwezig zijn.

Populaire posts van deze blog