Morgen is het zover!!


De opening van mijn solo expositie 'Het ontwaken van de zomer' bij Huub Hannen Galerie in Maastricht, van 14.00-17.00 uur. 

In de presentatie is recent werk (schilderijen, grafiek & keramisch werk) te zien, dat ik afgelopen lente in Portugal gemaakt heb.

We hebben gisteren de expositie ingericht en het is erg mooi geworden, ik ben er zeer trots op!
En..ik ga na 2 jaar mijn publicatie "So os caminhos eram meus" presenteren, over de grote invloed van Portugal op mijn werk ; mijn ode aan Portugal, in de gelimiteerde oplage van 100 exemplaren. U bent van harte welkom!


Ps er is een groot parkeerterrein in de buurt : Parking Sphinx, inrijden vanaf Frontensingel, dan te voet door het steegje (achter betaalautomaten) en je staat direct in de Boschstraat.
www.huubhannen.nl
www.ingridsimons.com

Populaire posts van deze blog