Een paar mooie foto's van Ludger van deze geweldige werkperiode (best-ever!!),
die ik jullie niet wil onthouden :




Deze foto's zijn van het project " Teatro de Passagem' bij het verlaten treinstation van Evoramonte, een project van mijn collega Bart Drost.
Voor deze presentatie heb ik een korte film gemaakt, die ik in de vorm van een performance getoond heb, waarbij de bezoeker een living sculpture werd.
(wordt zeker vervolgd!)



Met de meesters in de keramiek & de nieuwe generatie ; Luis jr., Mestre Xico en Mestre Luis.
Het was een grote eer, dat ook ziij naar de eindpresentatie bij de fundacao aanwezig waren.
Muitoooo obrigada!



Mijn collega Diane!




Onze residents family in juni 2016 te midden van de keramiek presentatie.






Nog meer gezellig bezoek bij de eindpresentatie : Jan, die met Cristiana, die dit jaar wederom mijn hele werkperiode op de voet gevolgd heeft.




Shared diner!

Populaire posts van deze blog