Iedere zaterdag zal er op dit blog een nieuw (foto) verslag gepubliceerd worden over mijn werkperiode hier in Zuid Portugal bij Fundacao Obras en de voorbereidingen voor de solo expositie in het museum in Estremoz.



Hieronder een korte impressie van mijn heenreis en de eerste week van mijn werkperiode. 




Nadat het jaren op mijn verlanglijstje heeft gestaan heb ik eindelijk tijdens mijn heenreis het Guggenheim in Bilbao bezocht, echt zo prachtig! Zeker een aanrader, ook de expositie van de abstract expressionisten die op dit moment getoond wordt!




De dag erna heb ik, tevens in Bilbao, het mooie Museu Belas Artes bezocht, met de Renoir expositie "Intimidad" (waar geen foto's gemaakt mochten worden :) ) en een prachtige eigen collectie.









Daarna ben ik via de prachtige Serra da Estrela gereden :




En de dag erna aangekomen op mijn plaats van bestemming :
(toen reeds in zomerse temperaturen van rond de 28 graden!)




En mijn nieuwe atelier : nog leeg...zal niet lang duren....




Op 27 april had ik reeds mijn eerste artist talk om mijn werk te presenteren voor mijn internationale collega residents.

Ik toon hier werken in mijn atelier, die ik grotendeels vorig jaar in Portugal geschilderd heb, en die ik tevens bij mijn museale solo expositie "Paraiso Escondido" zal gaan tonen.

Mocht u in de gelegenheid zijn, de opening is vastgelegd op zondag 18 juni om 18.00 h.

Tevens worden er in de galerie tegenover het museum enkele werken van mij getoond.










En de nog niet uitgepakte werken voor de expositie, rechtstreeks vanuit Nederland :



Op dit moment is mijn atelier reeds volledig ingericht en heb ik al vele wandelingen en excursies gemaakt om ideeen en foto's te verzamelen voor mijn nieuwe projecten hier.

Volgende week zaterdag zal er weer een nieuw fotoverslag gepubliceerd worden op dit blog.

Bedankt voor uw bezoek!

Populaire posts van deze blog