Ik heb heerlijk veel nightshifts gewerkt!

De eerste serie schilderijen, geinspireerd door de (grotendeels) verlaten marmergroeves, is in lijn opgezet. Wederom zal ik deze doeken in de buitenlucht de eerste lagen opzetten, om deze naderhand, afhankelijk van wel of geen hitte overdag of s avonds verder uit te werken.

Het geweldige hier is, dat je volledig omringt ben met inspiratie, rondom het huis, tijdens wandelingen, tijdens excursies of tijdens toertochten met mijn eigen auto.
Ook heb ik de tijd om te studeren, experimenteren en "te zijn", wat ook veel ruimte voor nieuwe ideeen oplevert.

Ik ben tevens bezig met een serie kleine landschapsschilderijen, die ik als wandinstallatie zal gaan presenteren.


De plannen voor mijn keramische werk, dit jaar met de nadruk op nieuwe azulejos, zijn inmiddels ook doorgesproken en goedgekeurd.
De schetsen, alsook de azulejos zelf, zijn in de maak.




Vandaag hebben we mijn film met de geluidsopnames van de premiere en live performance van afgelopen vrijdag gemonteerd. Net schilderen :)!

Het is een erg mooie, complete (complexere) korte film geworden!
Genaamd : "O bater do coracao"
Klaar om gepresenteerd te worden!
Een nieuw avontuur!



Kortom :

ik heb erg hard en heel heerlijk gewerkt!!














Het eerste schilderij (hierboven) geinspireerd op de marmergroeves is klaar (100 x 140 cm.) !





Another nightshift!








Er was afgelopen week een prachtige volle maan!
Ik ben met volle maan op verschillende locaties foto's gaan maken voor mijn nieuwe werk.


Ook ben ik een aantal keren om 6.00 uur op locaties gaan fotograferen om het prachtige ochtendlicht hier in Portugal te vangen als inspiratie voor mijn nieuwe werk.



Lua Cheia (Full Moon at Evoramonte)



Simpelweg prachtig....

Ik geniet met volle teugen..



Bedankt voor je bezoek!

Populaire posts van deze blog