Boa tarde!

Vanwege alle voorbereidingen voor mijn terugreis zal ik mijn uitgebreide verhaal pas morgenavond, vanuit Spanje posten (met de foto's van het blog loop ik altijd wat "achter", dus de nieuwe posts lopen nog enkele weken door!

Onderstaande foto's van vandaag wil ik jullie niet onthouden :




Een foto van mijn nieuwe werk, geinspireerd op de marmergroeves en de kracht van de natuur om deze weer "terug" te nemen tijdens de eindpresentatie en open studios van afgelopen dinsdag in de mainhouse van Fundacao OBRAS.





En de foto van het mooie schilderijenkistje, dat ik vanochtend bij Pequito kon ophalen voor 5 van mijn 30 x 70 cm. schilderij.
Ik heb zo hard gewerkt, dat ik een nieuw transportkastje heb laten maken door deze vakman!
Waardoor ik twee weken geleden nog twee doeken van 80 x 60 cm heb kunnen bestellen om op door te werken haha! Beiden goed gelukt!

Daarna nam hij mij nog mee naar een beeldhouwer, die in hetzelfde stadje woont.  




Tot morgenavond!

Lieve groet uit Alentejo!
Ingrid

Populaire posts van deze blog