Painting, painting & painting.

Exploring and researching new and known themes.










De groene wildernis, geschilderd na een wandeling door het weelderige lentegroen rondom de Pego do Sino.
Met dank aan Ludger!

Dichter Linda Buckmaster heeft dit schilderij veelvuldig bezocht in mijn atelier en heeft hier een prachtig gedicht over geschreven.





Een nieuw bloemstilleven met dank aan Carolien voor het neerzetten van de prachtige bloemen.
De vaas ben ik nu aan het veranderen op atelier, de nieuwste versie volgt spoedig (140 x 100 cm.!)





Nocturne (100 x 140 cm.)





De wind waait hier iedere dag stevig!
Ik heb een prachtig uitzicht!





De eindresultaten van de dag schilderen en plein air!
















Kunstkat Frida 









De prachtige nachten in Alentejo & Casa Miradour!
De stilte & heldere sterrennachten & alle dieren. die ik al heb mogen ontmoeten daar!
Zo'n inspirerende plek!











Op uitnodiging van het blog "Nothing but Good" heb ik een korte tekst geschreven over dit schilderij van Turner, dat ik recentelijk in her Groninger Museum gezien heb in de expositie "Romantiek van het Noorden". Zo'n prachtig schilderij!

Binnenkort zal het tekst op het blog "Nothing but good" gepubliceerd worden.















detail


Het groen van dit jaargetijde,
het avondrood, speciaal tijdens de avonden met onweer
en de nachten in Casa Miradour inspireren mij het meeste dit jaar!





Bedankt voor je bezoek &
hopelijk tot volgende week vrijdag!

Lieve groeten uit Alentejo!


Populaire posts van deze blog