Een mooi bezoek gebracht aan het Museum Municipal Prof. Joaquim Vermelho in Estremoz.
Op het moment hebben ze prachtige expositie, o.a. ook over Santa Isabella.
Ik kwam er natuurlijk ook om te studeren :)!!






Heerlijke dagen & avonden op atelier!





Hoe warmer het hier wordt, hoe inspirerender voor mijn "verdroogde" goudgroene landschappen!



Als het einde van de regenbuien afgelopen week ; de regenboog!


Nog glimmend van de terpentijn, nu verder uitwerken.




Ook dit jaar is mijn atelierindeling automatisch weer anders. Door al de regen heb ik mijn opzetten in terpentijn binnen gedaan, op deze tafel. et uitwerken van de doeken doe ik op de ezel, de grond, of op de tafel als deze vrij is. Nu het warmer is, ga ik voor de komende grote schilderijen de opzet weer in mijn buitenatelier schilderen.


En hierboven mijn tweede goudgroene schilderij (100 x 140 cm.) geinspireerd op het "Hidden Paradise" en haar prachtige rotsformaties. Inmidels is het hier ook bijna volle maan, jullie zien hoe dat doorwerkt in mijn schilderij :)!
Met volle maan is het hier zo licht, dat je je eigen schaduw ziet (en het biedt weer mooie inspiratie voor nieuwe nocturnes).




Afgelopen week op kraamvisite geweest bij Antonio en Fatima, Minima had de ochtend voor mijn atelierbezoek kleintjes gekregen.
Een erg leerzame en gezellige dag doorgebracht bij mijn collega.




De volle maan komt terug!





En dit vond ik nog in de box met keramisch werk van de solo expositie in Museu MADE (Museu do Artesanato e do Design) in Evora van afgelopen voorjaar : het gastenboek!
Heel erg fijn om alle fijne en positieve reacties terug te lezen!

Wordt vervolgd!

Populaire posts van deze blog