"Mijn" Casa Miradour


Mist in de bergen, ideaal voor inspiratie!






Inspirerend bezoek aan Estremoz




Gisteren een zeer goede bespreking van alle plannen gehad met de beide meesters in de keramiek, waar ik mee samen werk. Alle plannen zijn haalbaar, dus ik ben erg verheugd alles uit te kunnen gaan voeren.
Ook om alle besprekingen zelf in het Portugees te doen, dat blijft spannend, maar ging goed!
Komende week komen de eerste proeven!
Ook het schilderen op atelier aan mijn project 'Hidden Paradise" is begonnen :






Mijn eerste schilderij (100 x 140 cm), natuurlijk de geinspireerd door de storm, regen en onweersbuien, die hier al een paar dagen heersen. De kracht van de natuur...indrukwekkend!




Mijn  geliefde wateranemonen, die terug gaan komen in mijn tweede schilderij uit
de serie "Hidden Paradise"













Bedankt voor je bezoek!

Wordt vervolgd!

Populaire posts van deze blog