Thank you e muito obrigada!


Nu kan ik het publiceren,
want ik heb gehoord dat (bijna) iedereen zijn/haar kaart inmiddels ontvangen heeft :
Ik heb vanuit Portugal op mijn verjaardag (7 mei) alle deelnemers aan het crowdfunding project "Hidden Paradise" een handgeschreven ansichtkaart uit Estremoz, Alentejo gestuurd als dank voor hun ondersteuning!
Zonder jullie was het niet mogelijk geweest om dit jaar naar Portugal terug te keren om te kunnen werken aan nieuwe schilderijen en nieuw keramisch werk, voor de komende museale solo exposities hier in Alentejo!
Dank voor jullie steun!





Op bovenstaande kaart is Galeria D. Dinis te zien, hier gaat mijn solo expositie komend voorjaar (3 juni - 24 september 2017) plaatsvinden, georganiseerd door Museu Municipal Prof. J. Vermelho in Estremoz, Portugal & Fundacao OBRAS. Ik voel me zeer vereerd!
Op het moment is er een prachtige expositie te zien over Sainta (Reina) Isabella.
Afgelopen week hebben we een erg fijne bespreking gehad over deze geplande presentatie, ook m.b.t. de indeling van de solo presentatie : de nadruk komt op mijn olieverfschilderijen te liggen, met ook enkele keramisch (in Portugal gemaakte) werken.

Dank voor uw bezoek!


Populaire posts van deze blog