Heerlijk aan het schilderen!!!

Maar naast dat ook druk met andere inspirerende projecten.
Ik ben veel aan het lezen over kunst, veel aan het filmen met mijn fototoestel en schetsen.
Ook ben ik bezig met een participatie aan het project van een van mijn collega's Bart hier bij Fundacao OBRAS (wordt vervolgd).

En natuurlijk ook veel inspiratie opdoen in dit prachtige landschap :
 veel wandelen, fotograferen en rondtouren met de auto. Op het moment nog te midden van prachtige bloemenvelden, maar nu met dagelijks 25/30 graden zal dat spoedig veranderen.

Morgen ga ik naar de eerste proeven kijken bij de meesters in de keramiek, ik ben erg benieuwd!








"Nocturne"





Work in progress


"Volle Maan" is klaar!









Dank voor uw bezoek!
Wordt vervolgd!

www.ingridsimons.com

Populaire posts van deze blog