By Fundacao OBRAS :

Ingrid Simons (Holland) is nearly at the end of her two-month residency at OBRAS (Evoramonte, Portugal). She made paintings and ceramic works (in collaboration with the master potters from Redondo: Xico and Luís Tarefa). Her production is amazing, both in quantity, originality and beauty. On Friday 17 June, from 6 until 8 pm she will present her new ceramic work and paintings at Monte da Marmeleira: in her studio and in the patio. Part of the works will be exhibited in 2016 in Holland and in 2017 in the Galeria D. Diniz in Estremoz (Portugal).









Vandaag erg druk bezig geweest en goed gebruik kunnen maken van mijn Portugese lessen ; eerst naar de garage geweest voor een check up voor mijn auto i.v.m. de terugrit, toen even lekker op atelier gewerkt, de laatste twee kleine schilderijen  "moeten" nog af en daarna naar Pecito gegaan, die vier kisten voor mijn nieuwe vazen heeft gemaakt. vanavond verder schilderen en het atelier alvast opruimen voor de presentatie morgen.
De tijd vliegt! en nu ik de werken aan het ophangen ben, kan ik niet geloven hoe veel ik gedaan heb in deze werkperiode, en hoe grote stappen ik heb kunnen maken.
Ik kijk nu al met zeer grote tevredenheid en een zeer goed gevoel terug op deze werkperiode.

De komende dagen is er nog veel te doen en zeker ook nog even genieten van de prachtige plek hier!

Nu eerst morgen de eindpresentatie van deze werkperiode tussen 18.00-20.00 uur!

Daarna ga ik weer verder met e fotoverslagen van deze werkperiode.
Aangezien ik altijd wat "achter" loop met deze verslagen in beeld op de realiteit zal ik ook na mijn terugkomst, nog foto's posten!

Dank voor uw bezoek!

Wordt vervolgd!


Populaire posts van deze blog