Ik heb de laatste dagen heel hard gewerkt.
Ik ben op het moment volop aan het schilderen, meerdere sessies per dag, heerlijk!
Maar er moet nog veel gebeuren.
Gisteren heb ik ook weer sinds lange tijd getekend.
En vanavond, na het schilderen, ga ik de proefopstelling voor de nieuwe film en een kleine installatie uitproberen!

De keramiek is inmiddels bij de keramisten om gestookt te worden!
En na een paar volle dagen en nachten werken, is het dan hopelijk net klaar voor de eindpresentatie van 17 juni. Het was dit jaar veel werk, ook al waren het minder stukken. Ik had de schetsen al 1:1 voorbereid, maar toch kostte het schilderen, door het extreem grote formaat (en riskant grote formaat), extra veel tijd. Maar ik ben zeer tevreden (nu al) over de resultaten, de schilderingen en de nieuwe (traditionele) vormen!

Tijdens de eind presentatie worden mijn schilderijen getoond in Studio Branco, en de keramische werken in de mooie patio.
Ook ben ik van de week bij de timmerman geweest om voor de vier grote vazen kistjes op maat te laten voor het transport.

Hierbij de update m.b.t. mijn nieuwe keramische werk:



















































Dank voor uw bezoek!

Wordt vervolgd!

Populaire posts van deze blog