De keramiek klaar voor vervoer!
Hier in Portugal bestaat de verf enkel uit pigment en water, dus het vervoer moet zeer voorzichtig gebeuren, niet alleen vanwege de breekbaarheid van de ongebakken klei, maar ook omdat met 1 veeg, de pigmenten weer verdwenen zijn.



Ook op atelier gaat het werk gestaag door.
Ieder jaar dat ik hier werk, gebruik ik steeds meer van het gehele atelier, het begon met alleen schilderen op mijn ezel, nu werk ik ook op de grond, op een tafel en in het buitenatelier. ik ben veel aan het experimenteren, en bezig met nieuwe onderwerpen. 




Voor onderstaande vazen zit de eerste ronde in de oven er al weer op.
Als je schildert, zijn de kleuren geheel anders, dan nadat ze gebakken zijn en hun "echte" kleur krijgen. Dus dat blijft altijd spannend!
Nu al blij met alle resultaten en de nieuwe vormen!




Dank voor uw bezoek!

Wordt vervolgd!

Populaire posts van deze blog