En na de geweldige eindpresentatie van gisteren (Dank voor jullie komst!
Foto's volgen later!)
nog wat foto's van mijn tweede artist talk gemaakt door Kris








En weer een mooie excursie naar de marmergroeves gehad!
Werkend en niet meer werkend.


Een van de groeves in Estremoz, ongelofelijk diep!
Meteen wat marmer meegenomen voor een experiment!



Een verborgen schat!




Een van de ooievaars van het nest dicht bij Obras!


Ik ben weer aan de slag geweest in het buitenatelier, en ik ben begonnen aan de laatste schilderen :






Schilderen in het avondlicht!



En mijn 2 nieuwe Maria's!



Nocturne











Bezoek aan Vila Vicosa, echt prachtig!
En prachtige, echt prachtige azulejos!




En nieuwe inspiratie voor mijn nieuwe "city"scapes!


Bedankt voor uw bezoek!

Wordt vervolgd!

Populaire posts van deze blog